مقالات

شال و روسری رنگ سال کاتلیا

شال و روسری رنگ سال

شرکت پنتون آمریکای رنگ سال را رنگ (وری پری) که آبی بنفش به رنگ گل پریوش انتخاب کرد. این رنگ رنگی شبیه به رنگ بنفش متمایل به آبی می باشد که به عنوان رنگ سال 2022 توسط پنتون انتخاب شده است. در واقع این رنگ نمادی از نگرش مثبت ،شادی ، پویایی ،خلاقیت و شجاعت و در عین حال تخیل است. انتخاب این رنگ که الهام گرفته از ادغام زندگی دیجیتال و فیزیکی می باشد. این رنگ در دسته رنگ های پاستلی قرار می گیرد که بسیار ترند شده و می توانید شال و روسری رنگ سال 2022 آبی بنفش را برای استایل خودتان انتخاب کنید.

خوشبختانه خانم ها دست بازتری برای انتخاب رنگ سال جدید در استایل های خودشان دارند. استفاده از مانتو، شال و روسری، کفش و یا حتی شلوار مطابق با رنگ سال 2022، می تواند استایل خانم ها را زیبا و مطابق با مد روز جلوه دهد.

شال و روسری رنگ سال

شال و روسری رنگ سال 2022

پوشاک و لباس به رنگ آبی بنفش بسیار خاص و متفاوت می باشد. شال های رنگ سال 2022 با جنس هاس مختلف از نخ پنبه ،پلی استر ، شال ها حریر و….تولید می شوند. البته که این شال ها طرح های مختلفی دارند و در آن از تناژ رنگی آبی بنفش استفاده شده است. ضمن اینکه این نوع شال ها را می توان با بسیاری از مانتو ها ست کرد و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد.

از آنجایی که رنگ آبی بنفش جذاب و نو به شمار می آید برای ست کردن هم چالش برانگیز است. البته چهار پالته رنگی متعادل برای این رنگ جدید ارائه شده است. که استفاده از این رنگ های مکمل کمک کننده است تا رنگ سال جلوه بهتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید
شال به رنگ کاتلیا

 

رنگ سال 2022

ست کردن رنگ سال 2022

شاید برای شما ست کردن این رنگ با رنگ های دیگر دشوار باشد، اما برخلاف نظرات شما ست کردن با این رنگ بسیار آسان می باشد. زیرا این رنگ از ترکیب رنگ های آبی، بنفش و قرمز می باشد. شال و روسری رنگ آبی بنفش را می توانید با کیف و کفش ، مانتو به رنگ های خنثی مانند طوسی روشن ،نود و سفید ست کنید. یا اینکه با رنگ های پاستلی بسیار شیک و زیبا می شود. ضمن اینکه با مد روز و رنگ سال پیش رفته اید دارای استایل جذاب و شیکی هستید.

خرید شال صورتی

اگر هم مانتوی سفید دارید، کافیست که یک شال با رنگ سال جدید تهیه کنید و آن را روی مانتوی سفید خود بپوشید. البته این نکته از نظر شما دور نماند که رنگ سال 2022 و ست کردن آن با رنگ سفید، برای محیط های رسمی مناسب نیست و می توان در محیط های غیر رسمی از این ست رنگ استفاده کرد.
البته رنگ قرمز هم یک گزینه بسیار عالی برای ست کردن با این رنگ می باشد. به طوری که یک مانتوی قرمز استفاده کنید و یک شال خاص با رنگ سال جدید برای ست کردن با آن مانتو استفاده کنید. این روش هم یک روش خوب برای ست کردن رنگ سال با رنگ قرمز و لباس های قدیمی است.

شال و روسری رنگ سال

نکته : رنگ سال 2022، یک رنگ خاص است که می تواند برای استایل های خاصی مورد استفاده قرار گیرد. این رنگ جزء بهترین رنگ هایی است که در طی سال های اخیر به عنوان رنگ مد انتخاب شده است؛ اما علاقه مندان به صنعت مد باید بدانند که در انتخاب و استفاده از رنگ سال جدید در استایل های خودشان، به صورت یکنواخت پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید
ویژگی های شال حریر تابستانی

خرید شال و روسری

در صورتی که قصد خرید شال و روسری یا کیف به رنگ سال 2022 را دارید به پالت رنگی و نحوه ست کردن آن با دیگر لباس هایتان فکر کنید تا استایل جذاب و شیکی را بتوانید بسازید. کاتلیا شال و روسری های با این رنگ و طرح برای شما عزیزان که به تیپ و خوش پوشی اهمیت ویژه ای می دهید تدارک دیده است. که می تواند استایل شما را متفاوت از سایرین نماید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *