مقالات

شال و روسری های نخی چشم نواز کاتلیا

شال و روسری نخی

در کشورهای اسلامی و همچنین ایران از پوشش شال و روسری برای حجاب بانوان استفاده می شود. که فاکتورهای مهم و تاثیرگذاری در خرید شال و روسری نقش دارند. و باید به عنوان مشتری از آن ها آگاهی داشته باشیم تا در زمان انتخاب به این موارد توجه کنیم. که از جمله آن ها جنس و الیاف شال و روسری می باشد. این بخش دارای تنوع زیادی است که از این بین شال و روسری نخی به شدت مورد استقبال بانوان قرار گرفته و به دلیل سبکی و راحتی در پوشش روزمره خود از آن بهره می برند.

تولید شال و روسری نخی

پارچه های نخی در گذشته با نام پارچه پنبه ای شناخته می شدند. که از ویژگی های الیاف نخی به عبور هوا از میان آن اشاره نمود. به اضافه اینکه نرم بودن و گوله نشدن این نوع از پارچه ها همیشه مورد توجه بوده است. با ویژگی های که از پارچه های نخی گفته شد بدون هیچ نگرانی می توانید در فصل گرم سال از آن استفاده کنید. که یکی از پرمصرف ترین موارد استفاده از این الیاف در دوخت شال و روسری نخی می باشد. همانطور که می دانید در مجموعه کاتلیا شال و روسری ها با طرح های متنوع تولید می شوند. به این خاطر که پارچه نخی برای تهیه شال و روسری دست تولید کننده را برای ایجاد طرح و رنگ های بیشتر باز می گذارد.

شال و روسری نخی

راه های تشخیص جنس نخی

غالبا روش خاصی برای تشخیص پارچه نخی وجود ندارد. یعنی شما نمی توانید بر اساس زبری، لطافت، نازکی یا ویژگی های از این دست پارچه نخی را تشخیص دهید. اما به این موارد دقت کنید که جنس پارچه های نخی معمولا مات تر از پارچه هایی هستند که جنس پارچه آن ها از پلی استر است و نیز قیمت کمتری نسبت به پارچه های دارای مواد هستند. به علاوه اینکه پارچه های نخی خاصیت کشسانی ندارند و اینکه کمی زودتر چروک می شوند.

بیشتر بخوانید
کاتلیا را هدیه دهید.

شال و روسری نخی راحت ،قابل شستشو با دوام و به راحتی اتوکشی می شود. در بین مردم این شال و روسری جزء پرطرفدارترین جنس می باشند که به دلیل راحتی و خنک بودن برای مصارف روزمره در فصل های بهار و تابستان مناسب هستند.

شال و روسری نخی

برتری های استفاده از شال و روسری نخی

  • خنک بودن
  • سازگاری با پوست بدن
  • لطافت
  • تعرق کم بدن به دلیل عبور جریان هوا از پارچه
  • گوله نمی شود
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی
  • شستشو و لکه گیری آسان
  • مقاومت و عمر بالا

روسری سبز

جمع بندی

در نهایت استفاده از شال و روسری نخی طرفداران خاص خود را دارد. و به افرادی که می خواهند در طول فصل گرم سال از یک پوشش مناسب و سبک استفاده کنند این نوع الیاف پیشنهاد می شود. قیمت این نوع جنس شال و روسری نسبت به سایر پارچه های دیگر مناسب تر می باشد. برای خرید شال و روسری با کیفیت و قیمت مناسب کافی است تا به سایت www.cattleyastyle.com مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید
خرید از میان انواع شال حریر
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *