مقالات

استایل بهار با شال و روسری کاتلیا

شال و روسری فصل بهار

زیباترین فصل سال فصل بهار است. فصلی که هوای آن نه سرد است و نه گرم بسیار معتدل و مطبوع می باشد. برای داشتن تیپ و استایل مناسب بهتر است به شرایط جوی هر فصل دقت داشته باشید و متناسب با آن پیش بروید. رنگ آمیزی شال و روسری فصل بهار می تواند هم گرم و هم سرد باشد. در کشورهای اسلامی که حجاب الزامی است. یکی از مهم ترین پوشش ها شال و روسری مناسب که یکی از دغدغه بانوان خرید شال و روسری می باشد.

رنگ های مناسب شال و روسری فصل بهار

رنگ لباس مناسب فصل بهار رنگ های روشن هستند. مثل زرد، صورتی،سبز ،آبی ،قرمز و… که بسیار مناسب هستند و به استایل شما جذابیت خاصی میبخشند.

رنگ زرد الهام گرفته از خورشید که سبب ایجاد انرژی مثبت و شادابی در خودتان و اطرافیانتان می شود. برای ست کردن آن می توانید از رنگ های آبی یا سبز کمک بگیرید.

رنگ صورتی در کنار شکوفه های بهاری بسیار زیبا و آرامش بخش است. استفاده این رنگ در لباس به همراه رنگ طوسی ملایم ترکیبی چشمگیر می شود.

روسری شاد

رنگ سبز و آبی که نمایان گر فصل بهار هم هستند. این رنگ ها با ترکیبی از سفید و طلایی شفگت انگیز می شوند. رنگ سبز و آبی حس انرژی و شادابی را در شما تقویت می کنند و زیبایی استایل شما را چندین برابر نیز خواهند کرد. با استفاده از این رنگ ها درخشش و تاثیر مثبت را نیز می توانید در چشمان اطرافیانتان حس کنید زیرا لباس هایی که هر یک از ما می پوشیم تاثیر زیادی بر اطرافیان مان دارند.

استفاده از رنگ قرمز در استایل نشان دهنده پر انرژی بودن و قدرت شما است. این رنگ در صنعت مد بسیار جا باز کرده و یکی از پر طرفدارترین رنگ ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید
شال لنین، پارچه لنین

شال و روسری فصل بهار

جنس شال و روسری بهار

هر فصلی از سال آب و هوای مخصوص به خودش را دارد. برای انتخاب لباس مناسب باید به فصلی که در آن هستید خوب دقت کنید. مثلا شال و روسری پشمی برای تابستان به هیچ عنوان مناسب نیست. یا شال نخی و سوپر نخ مناسب فصل پاییز یا زمستان نیستند. البته بعضی از شال ها و روسری ها چهار فصل می باشند و می توان در تمامی فصول از آنها استفاده کرد.

شال و روسری فصل بهار

اما از بهترین و مناسب ترین جنس شال و روسری برای فصل بهار می توان روسری­ های نخی را نام برد. البته بیش‌ترین جنس شال و روسری ­هایی هستند که در بین مردم استفاده می ­شوند. بافت تار و پود این روسری کاملا مشخص است و تار و پود آن مانند روسری­ های ابریشمی یا ژاکارد از بافتی سفت برخوردار نیست. روسری­ های نخی انتخابی مناسب در فصل بهار و تابستان است که جریان هوا به راحتی در آن به گردش در می­ آید. برای استفاده روزمره بسیار گزینه مناسبی است.

نکته : در فصل زیبا بهار شالی با طرح های گل دار و شکوفه های ریز و درشت و یا شال تک رنگ، شاید بتواند انتخاب قشنگ و مناسبی برای این فصل باشد. شال و روسری هایی با طرح های رنگارنگ و خطوطی نامنظم هم می تواند گزینه خوبی برای این فصل زیبا برای شما در نظر گرفته شود.

شال و روسری فصل بهار

 جمع بندی

تقریباً تمامی‌ رنگ ها را می توان در این فصل جای داد. پس چه بهتر با انتخاب رنگ و جنس روسری و شال مناسب این فصل، به استایل و آراستگی خودتان بیشتر بپردازید. رنگ پوست و نوع آرایش شما و تناسب آن با رنگ روسری و شال می تواند جلوه ویژه ای به چهره شما بدهد. انتخاب جنس مناسب و هماهنگ با فصول سال می تواند خوش پوشی شما را به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید
خرید شال بهاره زیبا و جذاب

با كاتليا روز هارو رنگ آميزى كنيد.

5/5 (1 نظر)
5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *