مقالات

روسری طرح دار متنوع کاتلیا

روسری طرح دار

کمد هر خانمی را که باز کنید در بین لباس ها حتماً روسری طرح دار پیدا می شود. ست کردن این نوع از روسری ها با لباس ها کمی سخت است. و لازم است تا یکسری اطلاعات در رابطه با نوع روسری طرح دار و نحوه ست کردن آن بدانید که این اطلاعات را کاتلیا در اختیارتان می گذارد.

انواع روسری طرح دار می تواند شامل طرح چهارخانه، فانتزی، طرح گل، حیوانات، پلنگی، سنتی یا طرح مارک و برند و…. باشد.

نحوه ست کردن با روسری طرح دار

از موارد مهم اینکه با توجه به فصل و مکان مورد استفاده سایز ،جنس و طرح متناسب را انتخاب نمایید. مهم ترین نکته در انتخاب و ست کردن روسری طرح دار با مانتو انتخاب درست رنگ و طرح روسری است و اینکه مناسب صورت شما باشد. برای انتخاب درست باید به رنگ پوست رنگ چشم و رنگ مو دقت کنید.
بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که روسری طرح دار را با مانتو ساده ست کنند که اصولی نیز می باشد. در قسمت زیر نکات کاربردی برای ست کردن این نوع روسری با مانتو ساده ذکر شده است.

روسری طرح دار

رنگ های مکمل در دایره رنگ‌ها هر رنگ با رنگ روبروی خود ست می‌شود. به آن رنگ مکمل یا متضاد می‌گویند. ترکیباتی مانند زرد و بنفش یا آبی و نارنجی در این دسته جای می‌‍­گیرند.

رنگ های مشابه در دایره رنگ‌ها هر رنگ با رنگ مجاور خود به راحتی ست می‌شود که به این رنگ‌ها تن رنگی مشابه می‌گویند. مانند ترکیب رنگ‌های سبز و زرد

بیشتر بخوانید
استایل رسمی با شال ها کاتلیا

استایل مونوکروم شما می‌توانید روسری طرح دار را در استایل‌های مونوکروم خود استفاده کنید. به‌طوری‌ که رنگ شاخص روسری هم طیف با رنگ استایلتان باشد. به‌عنوان‌ مثال استفاده از روسری طرح بربری و یا پلنگی در استایل‌های کرم و شتری

کمک گرفتن از مد و علاقه شخصی گاهی برای داشتن ایده های متنوع کافی است تا ترند روز را در نظر داشته باشید و مطابق با آن پیش بروید.

روسری طرح دار

طرح روی روسری

اکثر بانوان ترجیح می دهند از شال و روسری استفاده کنند که علاوه بر پارچه و رنگ مناسبی که دارد طرح خاص و متفاوتی داشته باشد. چرا که این کار سبب می شود تا زیبایی شال و روسری دو چندان شود و جلوه خاصی به چهره و استایل شما می بخشد. به این نکته توجه داشته باشید که طرح هایی که روی شال و روسری چاپ می شوند بسته به سن و سلیقه ای که افراد دارند باید متفاوت باشد.
برای مثال طرح هایی مانند بوته جقه، گل و … از جمله طرح هایی هستند که خانم های مسن برای شال و روسری های خود بیشتر می پسندند. از دیگر طرح هایی که امروز روی شال و روسری ها خانم های جوان و دختران شیک پوش دیده می شود طرح های مدرن است. طرح های مدرن شامل طرح های نقاشی، چهارخانه، زنجیری، کمربندی و … می شود.

روسری طرح دار

خرید روسری

رایج ترین و پرکاربردترین پوشش سر برای بانوان در کشورهای اسلامی شال یا روسری می باشد. به همین خاطر خانم ها سالانه مقدار زیادی پول برای خرید شال و روسری هزینه می کنند. در بین انواع مدل ها و سایزهای روسری عده ای هستند که علاقه دارند روسری طرح دار داشته باشند و این محصول را خریداری می کنند. نکته دیگر در رابطه با روسری های طرحدار، مدل بستن روسری است. شما می توانید با بستن روسری به شکل های مختلف استایل خود را متنوع و جذاب کنید.

بیشتر بخوانید
نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو بلند
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *