مقالات

پاییز فصل رنگ ها

رنگ ها ترند پاییز

شال و روسری از جمله لباس ها مهم و تاثیرگذار در استایل بانوان می باشد. که با توجه به تغییر فصل و شرایط آب و هوایی در طرح و رنگ ها متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. اگر از دسته بانوانی هستید که دنبال کننده مد هستند و برایتان اهمیت دارد که لباس ها متناسب با آن فصل را بپوشید. با شروع پاییز و تغییر آب و هوا نوع رنگ لباس ها نیز تغییر می کند. رنگ ها ترند پاییز که الهام گرفته از طبیعت و برگ ها پاییزی مانند قرمز ،نارنجی قهوه ای ،شتری از دسته رنگ ها پرکاربرد این فصل می باشد.

رنگ ها ترند پاییز

رنگ ها ترند پاییز امسال

قرمز از گروه رنگ ها گرم و بسیار هیجان انگیز می باشد. ست کردن با رنگ ها مکمل آن می توان یک ست خاص و شیک را داشته باشید.

زمانی که از رنگ ها گرم و شاد صحبت می کنیم بهتر است رنگ نارنجی را فراموش نکنید. ضمن اینکه از رنگ ها ترند پاییز می باشد.

بر اساس نظر کارشناسان مد، رنگ ها کلاسیک مانند طوسی و قهوه ای نیز جزء ترندهای امسال می باشند. می توانید از این دسته رنگ ها در استایل خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
شال نخی سبُک کاتلیا

رنگ آبی جزء رنگ ها امسال می باشد. آبی رنگ هیجان انگیزی است. که ترکیب آن با سفید یا نارنجی فوق العاده جذاب می شود. رنگ آبی بسیار آرامش بخش و جذاب می باشد.

رنگ زیتونی از دسته رنگ ها خنثی است. که در کنار دیگر رنگ ها امسال مد شده است. این رنگ خنثی با هر لباسی ست می شود این رنگ را می توان با رنگ ها مثل اناری و خردلی ست کرد.

رنگ خردلی از بهترین رنگ ها و سمبل فصل پاییز است. پوشیدن این رنگ روشنی و نور را به ظاهر شما می بخشد. این رنگ برای افرادی که پوستی تیره دارند مناسب تر است.

رنگ ها ترند پاییز

ست ها پاییزی

از رنگ ها ترند پاییز می توانید در استایل و پوشاک خود استفاده کنید و به زیبایی و تفاوت خود بی افزاید. به کار بردن این رنگ ها گرم در شال و روسری پاییزه بسیار شیک و جذاب می شود. و زیبایی استایل شما را چند برابر می کند.

ترکیب رنگ ها برای ست پاییز شامل ست رنگ ها سفید و شتری ، سفید و بژ، سبز زیتونی و شتری ، طوسی و زرد، بژ و شتری ، شتری و قهوه ای می توان زیباترین ست ها پاییز را به وجود آورد.

روسری طرحدار طوسی سفید

اهمیت جنس و الیاف

در انتخاب پوشاک بیشتر از همه باید به جنس توجه داشته باشید. به این ترتیب الیاف نازک پشمی و پارچه های ابریشمی برای فصل های بهار و پاییز مناسب هستند. در فصل تابستان انواع پارچه های خنک کتان و پنبه ای برای لباس مناسب می باشند. و در زمستان استفاده از الیاف پشمی ایده آل می باشد. شرایط آب و هوایی پاییز ایجاد می کند که از پوشش چند لایه استفاده کنید. چرا که ممکن است با سرما یکباره یا بارش ناگهانی باران مواجه شوید.

بیشتر بخوانید
ست کردن استایل زمستانی

شال و روسری پاییز

در اوایل فصل پاییز که هوا همچنان سرد و گرم می شود بهتر است لباس ها پاییز را در دسترس بگذارید. این لباس ها نه خیلی ضخیم هستند و نه خیلی نازک و بهترین انتخاب برای این فصل می باشند. شال و روسری پاییز نیز باید جنس ما بین فصل تابستان و زمستان داشته باشد تا به راحتی بتوانید از آن بهرمند شوید. شال و روسری از جهت جنس و الیاف بسیار متفاوت و متنوع می باشند.

رنگ ها ترند پاییز

جمع بندی

خانم ها شیک پوشی که همیشه به دنبال فروشگاه های معتبر برای خرید شال و روسری پاییزه هستند. بهترین انتخاب از لحاظ تنوع و جنس با کیفیت و دوخت تمیز با طرح ها جدید و به روز فروشگاه کاتلیا می باشد. که می توانید برای دسترسی داشتن راحت تر از طریق سایت و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه با تنوع بالایی که دارد همه سلیقه ها و با هر رده سنی را تحت پوشش قرار می دهد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *