مقالات

پاییز با شال ها کاتلیا

شال ها پاییزه

تنوع در دنیای شال و روسری بسیار زیاد می باشد. به علاوه اینکه برای حجاب شما مناسب می باشد شال گزینه خوبی برای استایل شما به حساب می آید. بیشتر بانوان برای پوشش سر از شال استفاده می کنند. که البته بسیاری از آن ها با فصل پیش می روند و متناسب با تغییرات آب و هوایی سبک پوشش خود را متناسب می کنند. که ایده طراحی و تولید شال ها پاییزه نیز از همینجا شکل گرفته تا بتواند سلیقه این افراد را تحت پوشش قرار دهند.

راهنمای انتخاب شال پاییزه

جنس شال

در مورد جنس شال مناسب فصل پاییز می توان گفت بسته به میزان گرمایی که از شال پاییز انتظار دارید می توانید انواع شال نخی یا شال پشمی استفاده کنید. به طور معمول با گرفتن دستتان زیر شال می توانید ضخامت آن را بفهمید. تا با توجه به ضخامت آن خرید کنید در زمان خرید شال دقت کنید که شال دارای بافت یکنواختی باشد.

رنگ مناسب فصل

انتخاب رنگ شال پاییزه یک کار کاملا سلیقه ای است. فصول مختلف برای پیدا کردن و انتخاب کردن رنگ مناسب می توانند بسیار کمک کننده باشند. برای فصل پاییز می توانید از رنگ ها مانند قهوه ای ، نارنجی ، یشمی ، قرمز ، طوسی و… که کاربرد زیادی دارند.  متناسب با سبک و استایل که دارید هر کدام از این رنگ ها را می توانید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید
استایل با شال تک رنگ زمستانی

شال ها پاییزه

قواره و سایز

قواره یا اندازه شال باید متناسب با سلیقه یا ترند روز انتخاب شود. می توانید انواع شال کوتاه یا بلند را انتخاب کنید.

طرح شال

طرح ها و رنگ ها متنوعی از شال پاییزه در بازار موجود می باشد. اما پرطرفدارترین طرح ها در حال حاضر طرح های آب رنگی و انتزاعی هستند.

شال پاییزه چهارخانه قهوه ای

نکات کلیدی

یکی از راحت ترین کادوهایی که می توانید برای مادر و خواهر یا دوستان خود تهیه کنید خرید شال و روسری است. که اصلا نیازی به دونستن سایز نیست و تنها با طرح و رنگ ها متنوع رو به رو هستید.

موردی که اهمیت بالایی دارد طرح و رنگ شال است. چون شال ها پاییزه از تنوع  رنگ ها و طرح ها زیادی برخوردار هستند. طرح های مدرن مانند زنجیری، کوبیسم، نقاشی، چهارخانه که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است. طرح ها سنتی برای بانوان با سن بالاتر که گل و بوته و… دارند انتخاب مناسبی می باشد.

شال ها پاییزه ساده تک رنگ شیک و منحصر به فرد محسوب می شوند. که هدیه مناسبی برای نزدیکان می باشد.

شال پاییزه قهوه ای

نحوه شستشو شال ها پاییزه

هیچ گاه شال را داخل ماشین لباسشویی نیندازید. فقط لازم است شال را با مایع ظرف شویی یا شامپو و آب ولرم شستشو دهید.

اگر لکه بر روی شال ایجاد شده اول آن لکه را از بین ببرید و بعد کل شال شستشو دهید.

در صورتیکه جنس شال پشمی یا سنگینه و بافت ها درشتی دارد. شال را آویزان نکنید سعی کنید بر روی یک سطح صاف بگذارید تا خشک شود.

بیشتر بخوانید
شال و روسری مجلسی به سبک کاتلیا

برای اتو کردن شال ها پاییزه اتو را مستقیماً روی آن قرار ندهید. حتما قبل از اتو کشیدن حرارت را ملایم کنید و از یک پارچه سفید روی آن استفاده کنید.

اگر می خواهید از شال برای سال آینده نیز استفاده کنید. حتما آن را تا کنید و در جایی نگهداری کنید که رطوبت نداشته باشد.

شال ها پاییزه

جمع بندی

طرح و رنگ جذاب و زیبایی که در شال ها پاییزه وجود دارد. به واسطه رنگ ها گرم مانند نارنجی و قهوه ای که در آن ها بکار برده می شود سبب شده تا بتوانید با سایر رنگ ها به راحتی ست شود. و برای انواع استایل ها مناسب باشد. انتخاب درست شال پاییزه باعث زیبا تر و آراسته به چشم بیاید همچنین مدل ها شال بافت پاییزه و زمستانه می توانند در مقابل سرما از شما محافظت کنند.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *