مقالات

روسری مشکی طرح دار جذاب و شیک کاتلیا

روسری مشکی طرح دار

خرید شال و روسری مشکی که یکی از محصولات پرفروش در بازار این اکسسوری می باشد. و حتماً در کمد هر خانمی نمونه ای از آن وجود دارد. از روسری مشکی طرح دار به جز اینکه می توانید در مراسم عزا استفاده کنید به صورت روزانه نیز کاربردی است. اگر دقت کرده باشید شال یا رورسری ساده و تک رنگ مشکی محبوبیت زیادی دارد. البته که در این بین مدل های طرح دار نیز طرفداران خاص خود را دارند.

روسری مشکی را با هر استایلی می توانید ست کنید چرا که این محصول را هم با استایل مجلسی و هم با استایل اسپرت می توان ست کرد و از آن لذت برد. کاتلیا این محصول پرفروش که مورد استقبال قرار گرفته است را در کالکشن روسری های خود دارد. تا شما عزیزان با استفاده از آن به زیبایی و شیک پوشی استایلتان بی افزایید.

روسریمشکی طرح دار

روسری مشکی طرح دار

این مدل روسری نه تنها برای حضور در مراسمات عزاداری بلکه در مکان های بیشتری می توان استفاده کرد. به طور مثال برای شرکت در مهمانی ها یا حتی جشن ها استفاده از آن شما را شیک پوش می کند. البته که اگر جنس این روسری ساتن یا ابریشم و متناسب با رنگ لباس شما باشد. استایل شما را برای شرکت در مراسم ها به زیبایی تکمیل می کند.

این محصول جزء مدل های هستند که همیشه زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارند. قیمت روسری های طرح دار بستگی به طرح آن ها که معمولاً با چاپ دیجیتال در بازار شال و روسری عرضه شده اند و کالکشن های طرحی آن ها متفاوت می باشد. معمولاً روسری های طرح مشکی، با کالکشن های طرحی ساده فروش بالاتری را در بازار شال و روسری دارا هستند. از جمله طرح های روسری می تواند به صورت طرح فانتزی ، طرح طبیعت، طرح سنتی، طرح نوشته یا لوگو باشد.

بیشتر بخوانید
روش شستشو شال و روسری کاتلیا

روسری مشکی طرح دار

اصول ست کردن لباس با روسری طرح دار

ساده ترین و شیک ترین گزینه برای روسری های طرح شلوغ ست کردن آن ها با مانتو مشکی است. هر زمانی که گزینه ای برای انتخاب نداشتید مانتو مشکی به شما کمک می کند. راه دیگر برای ست کردن روسری طرح دار می توانید از رنگ های خنثی مانند طوسی ،سفید، زیتونی ، قهوه ای ،کرم و بژ استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید روسری های طرح دار را در استایل مونوکروم خود استفاده کنید. به صورتی که رنگ شاخص روسری هم طیف با رنگ استایلتان باشد.

 روسری مشکی

پارچه روسری مشکی

برای تولید روسری طرح دار به طور معمول سعی می شود. از پارچه های استفاده شود که بتوان آن ها را در همه فصول استفاده کرد که معمولاً از پارچه های نخی و حریر استفاده می شود. چرا که این پارچه ها مقرون به صرفه می باشند. پارچه ژاکارد ، پارچه حریر ابریشم ، پارچه ساتن ابریشم ، ساتن ، پارچه سوپر نخ جزء مدل های که اکثر روسری مشکی طرح دار با این پارچه ها در بازار شال و روسری موجود می باشند.

3/5 (1 نظر)
3/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *