مقالات

استایلی متفاوت با روسری کاتلیا

استایل با روسری

استفاده از روسری به گذشته های دور برمی گردد.از شال و روسری در فصول مختلف و برای مناسبت های مختلف می توان استفاده نمود. روسری به پوششی برای حجاب و گرم شدن سر و نیز زیبایی تپیپ تبدیل شده است. اما جالب است بدانید استایل با روسری یکی از ترندهای جذاب سال 2021 است که به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

استایل با روسری

انواع سبک و استایل با روسری

از انواع روسری می توان به روسری نخی ، روسری حریر، روسری اسپرت، روسری پلیسه، روسری ساتن اشاره کرد. البته که روسری بر اساس گرمی و سردی هوا و مکانی که می خواهید استفاده کنید انواع مختلفی دارد. طرح و مدل روسری با توجه به استایل فرد متفاوت خواهد بود .ست کردن روسری با لباس ها باعث می شود که تیپ و استایل فوق العاده ای داشته باشید.

شما براساس استایلتان می توانید از طرح و رنگ مناسب روسری بهره ببرید. مثلاً اگر مانتو مجلسی شما مشکی است از روسری با طرح دلخواه و به رنگ طلایی ، مشکی می توانید استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب لباس یا مانتوی ساده به همراه استایل روسری جلوه شیک و جذابی ببخشید .

روسری سایز متوسط  برای ست کردن با لباس و انواع مانتوها بسیار مناسب است. برای ست کردن این مدل روسری نخی جدید می توانید یک مانتوی رنگ روشن یا پاستیلی را با یک روسری تک رنگ یا پلنگی نخی ست کنید. یا رنگ روسری و کیفتان را با هم ست کنید و یک استایل جذاب برای خودتان رقم بزنید.

بیشتر بخوانید
خرید شال و روسری لاکچری

یکی از جذاب ترین مدل ها روسری سایز کوچک که امسال مورد استفاده گسترده مدل ها و افراد مشهور قرار گرفت. روسری سایز کوچک یکی از ترندهای مدل موها در سال ۲۰۲۱ می باشد. و برای مهمانی های خودمانی نیز ایده مناسبی محسوب می شود.

استایل با روسری

انواع سایز روسری

65*65: این روسری به‌ عنوان دستمال‌گردن یا برای بستن دور مچ دست می توان استفاده نمود.
70*70: این روسری در سایز کوچک و معمولاً از جنس حریر یا ساتن یا ابریشم است.
100*100: متداول‌ترین سایز روسری که اندازه‌ای متوسط دارد.
120*120: روسری‌های سایز بزرگ در حال حاضر طرفداران بسیاری دارد.

استایل با روسری

روسری ساتن

روسری ساتن از مدل روسری هایی بشمار می رود که با توجه به جنس براق پارچه آن بیشتر در مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع روسری جزء اکسسوری پر زرق و برقی می باشد که طرفداران آن کم نیستند. از ویژگی های استایل با روسری ساتن می توان به ست شدن آن با انواع مدل لباس اشاره کرد. از آنجایی که این مدل روسری در طرح و رنگ های بسیار زیبا در بازار موجود می باشد. و تنها مشکل روسری ساتن جنس آن است که به دلیل سر خوردن آن نسبت به روسرهای نخی و پنبه ای استفاده از آن را کمی دشوار می کند.

جمع بندی

شما فقط می توانید با افزودن روسری رنگی به استایل تیره یا بی روح خود ، رنگ و طرحی شگفت انگیز به ظاهر خود اضافه کرده و آن را از یکنواختی خارج کنید. خرید شال و روسری جدید می تواند استایل شما را به روز و مدرن تر کند.

بیشتر بخوانید
نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو بلند
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *