مقالات

کاتلیا مناسب همه افراد با هر سلیقه ای

شال مناسب

داشتن چهره زیبا بانوان این سرزمین که می تواند با انتخاب شال و روسری مناسب با رنگ پوست و استایلشان به جذابیت و زیبایی ظاهرشان بی افزاید. در خرید شال و روسری بخشی از هدف پوشش و حجاب است و بخش دیگر آن زیبایی کار است در نهایت به زیباشناسی کار توجه کنید. اگر به دنبال شال مناسب برای همه افراد هستید مطمعن باشید که با در نظر گرفتن یکسری از نکات حتماً آن را پیدا خواهید کرد.

در حال حاضر تنوع شال و روسری در بازار بسیار زیاد است به طوری که می توان برای همه نوع سلیقه ای با هر تیپ شخصیتی کار پیدا کرد. با وجود این شال مناسب همه افراد از یک سری قواعد و قوانین خاص پیروی می کند. که ما در این متن قصد داریم تا این قواعد را با شما به اشتراک بگذاریم.

شال مشکی، شال مناسب همه افراد

انتخاب رنگ مشکی به طور معمول برای همه افراد و اکثر رنگ پوست ها مناسب می باشد. به اضافه اینکه این رنگ با هر نوع لباس و سبک پوششی به راحتی ست می شود. و کاربرد آن هم در مجالس شادی و هم در مراسم ختم است. برای ست کردن رنگ مشکی این نکته را در نظر داشته باشید که با رنگ های تیره دیگر مانند سرمه ای و قهوه ای نپوشید از بهترین ترکیب ها با رنگ مشکی می توان به رنگ های زرشکی ، خاکستری و آبی اشاره کرد.

شال مناسب همه افراد

شال سفید، مناسب همه بانوان

برای انتخاب شال مناسب همه افراد رنگ سفید از بهترین گزینه ها است. رنگ سفید نیز مانند رنگ مشکی به راحتی با هر رنگی ست می شود و برای همه افراد مناسب می باشند. ضمن اینکه دقت کنید تا رنگ سفید را با دیگر لباس های رنگ روشن ست نکنید.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید شال و روسری ترند

شال مناسب همه افراد

نکات مهم در انتخاب شال مناسب

  • از مهم ترین مواردی که در ست کردن شال مناسب همه افراد می باشد این است که از رنگ های متضاد در کنار هم استفاده شود با ایجاد تضاد رنگ ها بهتر خودشان را نشان می دهند.
  • نکته دیگر طرح دار بودن شال است در صورتی که تمایل دارید دیگران زیبایی چهره شما را ببینند حتماً از شال و روسری طرح ریز استفاده نمایید.
  • در صورتی که مانتو یا دیگر لباس شما طرح دار است بهترین گزینه شال ساده است. چنانچه می خواهید در کنار ساده بودن زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید از مدل های مختلف بستن شال می توانید استفاده کنید.
  • نکته دیگر که در مورد شال مناسب همه افراد وجود دارد این است که برای هر فصل، شال مناسب همان فصل را استفاده کنید.

شال مناسب همه افراد

همراه با کاتلیا

برای انتخاب شال مناسب همه افراد به این قواعد دقت کنید مرحله اول که رنگ شال متناسب با رنگ پوست صورت شما باشد. مرحله دوم تناسب رنگ شال با لباس های دیگر و به دنبال ست کردن رنگ ها باشید. شال یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها در استایل شماست و احتمالاً پیش از همه لباس‌ها و جزییات دیگر در ظاهر شما دیده می‌شود؛ پس بهتر است به سراغ خرید شال‌ها و روسری‌های باکیفیت کاتلیا بروید که استایل شما را ارتقاء می‌دهد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *