مقالات

شال کاتلیا را کجا و با چی بپوشید؟

انتخاب شال در مناسبت ها

اهمیت و جایگاه شال و روسری در استایل و سبک پوشش شما بسیار بالا و تاثیرگذار است به همین خاطر انتخاب شال مهم است که باید دقت کنید تا در مراسمات و مناسبت ها شال که متناسب باشد را استفاده نمایید. می توان به انتخاب شال در مناسبت ها و مکان ها از جمله محل کار ، مهمانی ها ، مراسم عروسی و… اشاره کرد.

انتخاب شال در مناسبت ها و موقعیت های مختلف

مهمانی ها

قطعاً خانم ها دوست دارند در مهمانی ها بدرخشند و از استایل های استفاده کنند که هم به روز باشد و هم راحتی کافی را داشته باشد. بهتر است شالی را انتخاب کنید که روی سر راحته و جنس آن لیز نباشد تا از سر بی افتد. در انتخاب رنگ دست شما باز است و می توانید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با دیگر لباستان باشد.

محل کار

در ابتدا باید این موضوع را در نظر بگیرید که محیط محل کار شما به چه صورت است. که این هم برمی گردد به شغلی که دارید بهترین گزینه برای این شرایط شال های نخی و راحت می باشد.

انتخاب شال در مناسبت های مختلف که به درستی انجام شود بسیار مهم است. به طور مثال انتخاب شال مجلسی برای استفاده درمحل کار کار اشتباهی است. پیشنهاد می کنیم برای محیط کاریتون از شال های تک رنگ و ساده، طیف رنگی تیره مانند مشکی بهره بگیرید. چرا که رنگ مشکی یک گزینه خوبی برای افرادی که یونیفرم اداری یا خاصی در محل کار دارند می باشد.

بیشتر بخوانید
شال های آبرنگی کاتلیا

انتخاب شال در مناسبت

مراسم عروسی

برای این نوع جشن و مراسم بهتر است که لباس هاس جذاب و شیک را انتخاب کنید. البته بهتر است که از رنگ سفید ترجیحاً استفاده نکنید و انتخاب شما بیشتر به سمت لباس های شب باشه به طور مثال می توانید از شال لمه یا ساتن با طیف رنگی مشکی استفاده کنید. ضمن اینکه جنس شال از ابریشم و حریر باشد بهتر است چرا که حالت مو و آرایش شما خراب نشود.

قرار ملاقات

انتخاب شال که مناسب با قرار ملاقات باشد. باید به محل دیدار که در چه محیطی است دقت کنید. بهتر است که در این موقعیت در عین سادگی زیبا به نظر برسید شال و روسری را انتخاب کنید که طیف رنگی شاد و روشن داشته باشد و در ضمن راحت باشد.

انتخاب شال در مناسبت

دیگر موارد تاثیر گذار در انتخاب شال

فصل گرم سال

در این فصل بیشتر مانتوها و لباس ها حالت اسپرت دارند و می توانید از شال های با طیف رنگی روشن استفاده کنید.

فصل سرد سال

در این فصل در استایلتان بیشتر از بارانی یا پالتو استفاده می کنید که می توانید از شال های اسپرت برای تکمیل سبک پوششتان بهره بگیرید.

انواع مختلف استایل ها

استایل کژوال

استایلی محسوب می شود که شما در آن احساس راحتی می کنید که بیشتر مناسب بیرون رفتن های روزانه یا محل کار و دانشگاه است. برای این استایل انتخاب شال سبک و راحت از جنس نخی مناسب است.

انتخاب شال در مناسبت

استایل رسمی

در محیط های که باید از استایل رسمی استفاده کنید شال با جنس ابریشم یا حریر گزینه خوبی محسوب می شود. همینطور از جنس ساتن هم میشه برای استایل رسمی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
روسری های فانتزی، جذاب کاتلیا
استایل نیمه رسمی

در این نوع استایل می توانید از ترکیب چند رنگ استفاده کنید به همین خاطر انتخاب شال برای شما راحت تر می باشد.

جمع بندی

انتخاب شال و روسری متناسب با محیط خیلی اهمیت داره اما اگر شما انتخاب خوبی در نوع رنگ، طرح و مدل بستن و…نداشته باشین استایل شما آن درخشش لازم را نخواهد داشت. بنابراین توجه به نکات ریز به خصوص انتخاب شال در مناسبت ها و موقعیت ها که هماهنگ و هامورنی را حفظ کنیم بسیار اهمیت دارد. خرید شال و روسری با تنوع بالا از طرح و رنگ را با کاتلیا تجربه کنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *