مقالات

شال نخی تابستانه، جذاب کاتلیا

شال نخی تابستانه

شال نخی تابستانه دارای ویژگی های می باشد که این شال را مناسب فصل گرم تابستان کرده است. به طور کلی استفاده از هر نوع لباسی نیاز به راحت بودن با آن را داد. در واقع نباید جنس و رنگ شال تابستانی موجب آزار افراد شود.

شال های نخی هر سال در فصل بهار و تابستان با انواع مختلفی از رنگ و طرح راهی بازار می شوند و شما می توانید مناسب با استایل مورد نظر خود رنگ مناسب را به راحتی پیدا کنید.
سه مدل از شال های نخی پر طرفدار که هیچگاه از مد نمی افتند عبارت اند از : شال های پلیسه ای، شال های تک رنگ و شال های آبرنگی که شامل طیف گسترده ای از طرح و رنگ ها می شود.

ویژگی های شال نخی تابستانه 

شال نخی تابستانه دارای ایستایی بسیار خوبی می باشد. چرا که لیز خوردن شال از مشکلاتی است که بیشتر بانوان آن را تجربه کرده اند و بسیار اذیت کننده است.

شال نخی تابستانه بهتر است که از رنگ های شاد و گرم تابستانی باشد. چرا که فصل تابستان فصل رنگ ها و سرسبزی است با الهام گرفتن از این فصل می توانید استایل شاد و پر انرژی داشته باشید. رنگ‌ها مستعد انعکاس و یا جذب نور خورشید هستند. هر اندازه شال تابستانی رنگ تیره‌تری داشته باشد، قابلیت جذب نور خورشید را دارد و قاعدتاً شرایط گرمتری را ایجاد می‌کند. به‌ این‌ ترتیب ظاهرا شال‌های تیره نمی‌توانند الگوی مناسب فصل تابستان باشند. شال‌ها با رنگ روشن بهترین گونه از شال مناسب هوای گرم است.

بیشتر بخوانید
ویژگی های شال حریر تابستانی

در صورتی که شما نیز از افرادی هستید که در فصل تابستان به طور مکرر لباس خود را می شوید. بهترین گزینه برای شما شال نخی تابستانه است. الیاف پارچه های نخی از نخ طبیعی است به همین خاطر این پارچه ها بسیار سبک هستند.

خنک بودن یک ویژگی اصلی در طراحی شال نخی تابستانه محسوب می شود. چرا که هوای گرم تابستان بسیار کلافه کننده است اما زمانی که از جنس نخی خنک استفاده کنید دیگر با چالش هوای گرم مواجه نمی شوید.

شال تابستانه

نکته

اولین مورد برای تشیخص پارچه ی با کیفیت و مرغوب برای این مدل سبکی پارچه است. شال و روسری باید تا حدودی سبک و لطیف باشد. در ادامه رنگ این نوع شال نسبت به سایر شال ها مات است. پس این گزینه را هم به خاطر داشته باشید. شال های که پارچه های براق دارند و سبک هستند و به اسم شال نخی به فروش می رسند پلی استر را در پارچه ی خود دارند و به هیچ وجه برای خرید توصیه نمی شوند. چرا که مواد شیمیایی آن ها زیاد بوده و به مرور زمان به موی سر شما آسیب خواهد رساند. و همچنین حساسیت های پوستی را به دنبال خواهد داشت.

شال نخی تابستانه

شستشو شال نخی 

موقع شستن شال و روسری نخی به این موارد حتما دقت داشته باشد: نحوه ی شست و شو ،دمای آب،نحوه ی خشک کردن پس از شست و شو
بهتر است شال نخی تابستانه خود را در لباسشویی با دور ملایم بشویید و برای مواد شوینده از نوع بدون آنزیم استفاده کنید تا بافت پارچه خراب نشود. دمای آب حتما سرد باشد و تا حداکثر 30 درجه هم دمای قابل قبولی است. پس از شست و شو برای خشک کردن شال می توانید آب آن را کامل بگیرید این کار برای جلوگیری از چروک شدن پس از شست و شو صورت می گیرد و پس از آن ، شال را بر روی بند در سایه قرار دهید تا خشک شود. هر پارچه ای اگر در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرد پس از گذشت مدتی رنگ اصلی خود را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید
تنوع طرح شال، کاتلیا

شال نخی

جمع بندی 

راهنمای خرید شال تابستانی یک الگوی هدفمند است تا به سادگی بتوانید کالکشنی مناسب هوای گرم را تکمیل کنید. قطعا در این متن به دنبال نکات جدید و آگاهی بخشی به شما عزیزان برای خرید شال و روسری تابستانی هستیم تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *