مقالات

خرید از میان انواع شال حریر

انواع شال حریر

شال حریر از جنس و الیاف ابریشم می باشد. ضمن اینکه ابریشم بکار رفته در این شال ها سبب لطافت و نازکی آن می شود. انواع شال حریر با تغییر در میزان ابریشم بکارفته در شال تفاوت پیدا می کنند.

معرفی انواع شال حریر

انواع شال حریر که شامل حریر ژاکارد، حریر اورگانزا، حریر کریشه، حریر نخ، حریر لمه و… می باشد.

شال لمه : این گروه بسیار نرم و در طیف رنگی متنوع تولید می شود. این دسته از شال ها عموما تک رنگ تولید می شوند. با وجود لمه در این سبک که سبب ظاهری درخشان در آن ها می شود.

شال حریر پلیسه : شال حریر پلیسه با ظاهری کاملا ساده مناسب استایل های اسپرت است. از ویژگی های این شال سر نبودن روی سر به واسطه پلیسه های که دارد.

شال حریر پلیسه

شال حریر ژاکارد : این گروه از شال ها که براق و زیبا با طرح های متنوع در بازار به فروش می رسد. نوعی شال است که با ماشین خاصی بافت می شود. جالب است که بدانید شال حریر ژاکارد نسبت به سایر شال های حریر مقاوم تر هستند.

شال حریر کریشه : در واقع کریشه همان حریر نخ می باشد. با این اختلاف که در آن به جای نخ پنبه از الیاف پلی استر استفاده می شود. شال کریشه بافتی راه راه جالب دارد. که بافت آن به یکدیگر شبیه می باشد و به خاطر ضخامت کم بیشتر مناسب فصول گرم می باشند.

شال حریر

روش های انتخاب از بین انواع شال حریر

توجه نمایید که شال حریر با کیفیت با شستشو مناسب و با استفاده مداوم دچار رنگ پریدگی یا نازکی نمی شود. زمانی که جنس با کیفیت تولید شود به طرح و نقش بکار رفته در آن نیز اهمیت بالایی داده می شود.

بیشتر بخوانید
شال حریر شیشه ای مجلسی

قیمت نیز می تواند یکی از آیتم های تاثیرگذار در انتخاب باشد. چرا که شال باکیفیت که الیاف طبیعی در آن استفاده شده باشد از جهت قیمت بالاتر می باشد.

مهم ترین آیتم در تشخیص شال حریر مرغوب لطافت پارچه است جنس الیاف حریر از ابریشم می باشد. که در زمان لمس پارچه بسیار لطیف و نرم به نظر می رسد.

انواع شال حریر

جمع بندی

شال حریر به دلیل نازکی و سبکی در تابستان طرفداران زیادی دارد. که می تواند سبب ازدحام در فروشگاه شود به همین خاطر می توانید با مراجعه به سایت شال و روسری کاتلیا انواع شال حریر متناسب با سلیقه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *