مقالات

شال های دخترانه تابستانی کاتلیا

شال دخترانه تابستانی

فصل تابستان، فصل گرما و حرارت است. اغلب افراد در این فصل به دنبال راه های برای خنک شدن هستند که از تغییر در نوع پوشش آغاز می شود. به این صورت که اشخاص تلاش می کنند حتی الامکان لباس های خنک برای این فصل بپوشند. در حوزه شال و روسری برای بانوان برای فصل تابستان و گرما می توانند از شال دخترانه تابستانی که اسپرت هستند و با هر نوع استایلی ست می شوند استفاده کنند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان برای خرید شال و روسری تابستانی که رنگ های روشن را انتخاب کنید. چرا که رنگ هر چقدر تیره تر باشد گرمای بیشتری را به خود جذب می کند. به علاوه اینکه رنگ های تیره شال و روسری بیشتر برای فصل زمستان مناسب هستند.

بیشتر بخوانید
روش ست کردن شال با مانتو

جنس شال دخترانه تابستانی

پارچه نخی

اگر از گروه افرادی هستید که در فصل تابستان به صورت مکرر لباس های خود را می شوید بهتر است از شال ها نخی انتخاب کنید. پارچه نخی که تشکیل شده از نخ طبیعی است به همین خاطر بسیار سبک و خنک است.

شال حریر

در حالی که در فصل تابستان به دنبال شال با پارچه سبک و خنک هستید. می توانید از شال حریر انتخاب نمایید که بسیار خنک هستند و به علاوه دارای طرح و رنگ ها متنوعی می باشند. به خصوص با داشتن شال حریر به رنگ خنثی که با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و با اکثر لباس ها ست می شود. شال حریر دارای طرح‌های ظریف و زیبایی نیز می‌باشند که برای مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب می باشد.

شال حریر تابستانی

رنگ شال

یکی از مواردی که در بین اکثر بانوان کشور وجود دارد استفاده از طیف رنگ های تیره بسیار بیشتر نسبت به رنگ ها روشن در پوشش افراد است. در خصوص انتخاب شال نیز این مورد صدق می کند. و اکثر بانوان به سراغ رنگ ها تیره می روند و این ایده را دارند که این گروه از رنگ ها با هر نوع استایل به راحتی ست می شود. اما این باور اشتباه است و با شناخت رنگ ها و اصول ست کردن آن ها در استایل به زیبایی و جذابی رنگ های روشن پی خواهید برد. بهترین انتخاب شال دخترانه تابستانی از بین رنگ ها شاد و روشن است. چرا که گرمای کمتری را به خود جذب می کنند و سبب متعادل شدن دمای بدن در هوای گرم تابستان می شود.

بیشتر بخوانید
شناختن انواع سایز روسری

شال تابستانی یاسی و ناز

تنوع طرح در شال دخترانه تابستانی

به طور کلی دنیای شال و روسری دارای گستردگی و تنوع طرح ها می باشد. اما در کنار آن شال ها تک رنگ نیز به چشم می خورند. که در عین سادگی به زیبایی استایل شما بسیار کمک می کنند و البته از گزینه های مناسب برای فصل تابستان هستند.

کدام شال ها لیز نمی خورند؟

حتما شما هم با لیز خوردن شال مواجه شده اید. اگر در زمان انتخاب شال و روسری دقت لازم را داشته باشید به این مورد بر نخواهید خورد. همانطور که می دانید شال نخی ایستایی بیشتری نسبت به سایر الیاف مانند ابریشم و ساتن دارد. به همین خاطر می توانید برای فعالیت های روزانه خود از شال نخی استفاده کنید. چرا که الیاف ابریشم و ساتن با لیز خوردن مداوم همراه هستند و می توانند شما را کلافه کنند.

شال اسپرت دخترانه

جمع بندی

شال تابستانی همیشه یکی از محبوب ترین ها نزد بانوان می باشد و خانم ها به دنبال خرید شالی سبک، شیک و راحت برای گذراندن فصل گرما هستند. بنابراین می توانید انواع شال تابستانی را در مدل های شال حریر ،شال لنین و شال نخی خریداری کنید.

برای خرید شال تابستانی با وجود طرح و رنگ ها متنوع و البته جنس و کیفیت عالی می توانید از سایت کاتلیا دیدن فرمایید و از بین محصولات موجود انتخاب خود را داشته باشید و به صورت انلاین و بدون دردسر خرید خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *