مقالات

پیدا کردن جای مناسب برای شال و روسری

جای مناسب شال و روسری

داشتن انواع طرح و رنگ از شال و روسری ها برای بانوان ضروری و لازم است. ولی از جهتی مرتب کردن شال و روسری کار سختی است. اینکه جای مناسب شال و روسری را تدارک دیده باشید بسیار اهمیت دارد. با مشخص شدن این جایگاه بسیاری از مشکلات برطرف می شود. به راحتی بعد از خرید شال و روسری آن را در محل مورد نظر قرار می دهید. با یک چیدمان مرتب یک نظم به کمد لباس هایتان می دهید و دسترسی راحت تری برای برداشتن شال حریر یا روسری ابریشم مورد نظر دارید.

روش ها مختلفی برای جمع کردن شال و روسری وجود دارد. روش رول کردن ، روش تا کردن ،روش آویختن که انتخاب هر کدام از این روش بستگی به این دارد که شما چه فضایی را در اختیار دارید. بعد از آن به تعداد شال و روسری بستگی دارد.

جای مناسب شال و روسری

انتخاب جای مناسب شال و روسری

روش آویز کردن شال و روسری

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین ایده ها برای نظم دهی به شال و روسری استفاده از آویز است. که می توانید به سادگی آن ها در ابعاد و اندازه مختلف تهیه کنید و داخل فضای کمد از آن استفاده کنید.

استفاده از میله دیواری

با استفاده از هنگرها میله ای می توانید به راحتی از فضا دیوار به عنوان آویز شال استفاده کنید. با وجود طرح و رنگ ها متنوع شال و روسری جلوه و تزئین خاصی به فضای داخلی اتاق ببخشید.

استفاده از گیره ها چوبی

یکی از روش ها برای جای مناسب شال و روسری استفاده از گیره ها چوبی می باشد. که می توانید این گیره ها را با یک چسب به یک چوب لباسی وصل کنید و به راحتی شال و روسری خود را آویزان کنید. که این روش مانع از چروک شدن می شود و ظاهری زیبای به فضا می بخشد.

استفاده از نردبان دکوراتیو

با کمک نردبان در فضای اتاق علاوه بر این که می توانید به شال و روسری های خود نظم و ترتیب ببخشید. به سادگی می توانید از آن به عنوان یک المان تزئینی در فضای دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

جای مناسب شال و روسری

راهکارهای تفکیک شال و روسری

بر اساس میزان استفاده ای که از آن دارید

در مرحله اول لازم است شال و روسری که اصلا استفاده نمی کنید را از بین دسته شال و روسری ها جدا کنید. دقت کنید که هر لباسی که در یک سال گذشته استفاده نکردید دیگر نیز استفاده نخواهید کرد.

براساس فصل

اگر تعداد زیادی شال و روسری دارید کافی است دقت کنید تا مانند سایر لباس ها متناسب با فصل در دسترس قرار دهید. در مورد شال و روسری نیز این قانون صدق می کند. در نتیجه فضای بیشتری برای جای دادن شال و روسری در اختیار دارید و مرتب کردن برایمان کار راحت تری می شود.

فضای اختصاصی

این فضا می تواند کشو یا کمد یا آویزها ی مخصوص شال و روسر ی که ایده خلاقانه ای برای نظم و ترتیب دادن به شال و روسری می باشد.

جای مناسب شال و روسری

 

انتخاب شال و روسری

در زندگی حال حاضر یکی از نیازها اصلی خانه نظم و چیدمان لباس در داخل کمد می باشد. یکی از لباس ها مورد استفاده خانم ها در زندگی روزمره شال و روسری می باشد. که همیشه بانوان سعی دارند شال و روسری را با دیگر لباس ها هماهنگ کنند و یک ست و استایل کلاسیک و رسمی مناسب بدست آورند. به همین خاطر باید چندین مدل و طرح را سر کنند تا بتوانند از میان آن ها یکی را انتخاب کنند.

جمع بندی

در این متن به روش ها و نحوه چیدمان و جای مناسب شال و روسری پرداختیم تا راهکار خوبی پیدا کنید و بتوانید شال و روسر ی خود را مرتب و منظم در کشو و کمد لباس هایتان قرار دهید بدون اینکه چروک شوند. اگر از دسته بانوانی هستید که زیاد برای خرید شال و روسری وقت می گذارید و در حال حاضر تعداد بالایی شال و روسری دارید. باید راه ها نگهداری درست و اصول از آن ها را بدانید. چرا که آگاهی نداشتن از شیوه درست و اصولی تا کردن می تواند شال و روسری را چروک کند و صدمه به جنس پارچه وارد کند.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *