مقالات

شال و روسری مجلسی به سبک کاتلیا

شال و روسری مجلسی

استفاده از شال و روسری در زیبایی استایل و تیپ شما بسیار مهم و تاثیرگذار است. بسته به موقعیت و مکانی که می خواهید حضور پیدا کنید انتخاب متفاوتی می توانید داشته باشید. به این صورت که برای فعالیت ها روزمره و محل کار از شال و روسری اسپرت و برای مجالس و مهمانی ها از شال و روسری مجلسی استفاده کنید. هماهنگی میان مکان و انتخاب درست شما بسیار اهمیت دارد و به چشم می آید.

خرید شال و روسری مجلسی

در زمان انتخاب و خرید شال و روسری باید نکات متعددی را مورد توجه قرار دهید. چند فاکتور مهم در مورد شال و روسری مجلسی عبارتند از اینکه برای چه مجلسی می خواهید آن را تهیه کنید؟ به طور مثال برای خرید لباس خواستگاری از روسری مجلسی که هماهنگ با لباس باشد چه از جهت طرح و رنگ ست باشد استفاده می شود. یا مثال دیگر در مجالس جدی تر مانند مجالس سوگواری استفاده از شال مجلسی مشکی مورد پسند است.

بیشتر بخوانید
استایل ها متفاوت با بستن روسری

شال مشکی طرحدار

نکته دیگر میزان کاربردی بودن این دسته از شال و روسری است. مانند کیف و کفش مجلسی است به این معنی که بانوان ترجیح می دهند آن را برای تنها چند ست مختلف لباس استفاده کنند. بهترین پیشنهاد در این زمینه ست شال و روسری با رنگ ها کاربردی مشکی و سفید است. چرا که این دو رنگ با هر استایلی مناسب می شوند.

جنس شال و روسری نکته بعدی است که جنس ابریشم ، حریر و گیپور از جمله پارچه ها محبوب برای شال و روسری مجلسی هستند. که بانوان به خصوص در روزهای گرم سال این نوع جنس را ترجیح می دهند.

شال و روسری مجلسی

نکته : در کل شال و روسری به خاطر تماس مدوام با مو و پوست سر می تواند سبب آسیب رساندن به موها شود. این نکته به ویژه در مورد شال ها با جنس نامناسب و وزن بالا بیشتر دیده می شود. در نهایت بهتر است دور شال های مجلسی کم کیفیت با جنس نامناسب را خط بکشید.

فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب شال و روسری مجلسی

اینکه شال و روسری انتخابی شما متناسب با تن رنگ پوست صورت و موی شما باشد در دید ظاهری استایل به شدت تاثیرگذار می باشد. مورد دیگر نحوه و مدل بستن به خصوص روسری مجلسی می باشد که اهمیت ویژه ای دارد.
لازم است سبک ها و مدل ها بستن روسری به شیوه ها مختلف را بدانید و متناسب با نوع پوشش به خصوص یقه مانتو که می خواهید ست کنید بستن روسری مجلسی را انتخاب نمایید. به علاوه اینکه مدل بستن روسری مجلسی موجب می شود که طرح آن تاثیر بیشتری روی آرایش و زیبایی چهره شما داشته باشد. در صورتی که می خواهید چهره شما بیشتر به چشم بیاید بهترین انتخاب طرح های ساده هستند.

بیشتر بخوانید
راهنمای بهترین ست شال با مانتو

روسری نخی سفید مشکی

در مورد روسری مجلسی فاکتور دیگری که مهم است ابعاد و اندازه آن است. همانطور که می دانید روسری در سایزها مختلف طراحی و تولید می شود. در این بین روسری سه گوش نیز موجود است. که می تواند در عین حال که مجلسی است. چهره مدرنی به شما بدهد و بالا تنه لباس شما را نیز به طور کامل نمایان کند.

روسری سه گوش طوسی

جمع بندی

دنیای رنگارنگ و پر از طرح شال و روسری دست شما را برای انتخاب کاملاً باز گذاشته تا با توجه به سلیقه شخصی که دارید و مکانی که قرار است از آن استفاده کنید تصمیم بگیرید. از جهت موقیعت و محل قرار گرفتن به دو دسته کلی شال و روسری اسپرت و شال و روسری مجلسی تقسیم می گردد. همانطور که از نام آن ها پیدا است دسته اسپرت برای فعالیت ها روزمره و نوع مجلسی برای مهمانی ها و مراسم ها مختلف کاربرد دارد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

1 دیدگاه در “شال و روسری مجلسی به سبک کاتلیا

  1. لیلا گفت:

    آرزوی موفقیت روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *