مقالات

راهنمای خرید بهترین شال و روسری

بهترین شال و روسری

بانوان برای تکمیل استایل خود بسته به موقعیت ها و مکان های که می خواهند حضور پیدا کنند سعی می کنند بهترین شال و روسری را برای پوشش خود انتخاب کنند. بانوان بسیار توجه دارند که محصول انتخابی در هماهنگی و تناسب با سایر لباس هایشان باشد. ضمن اینکه در زمان انتخاب و خرید شال و روسری سلیقه شخصی خود فرد بسیار دخیل و تاثیرگذار است. مجموعه کاتلیا برای هر نوع سلیقه و سبک و استایل شال و روسری تهیه کرده و دست شما برای انتخاب کاملا باز است.

یکی از بخش های مهم استایل بانوان انتخاب شال و روسری ست و هماهنگ با مانتو می باشد. در واقع شال و روسری به عنوان جز جدانشدنی استایل دارای رنگ و جنس بسیار متنوعی می باشد. خرید هوشمندانه آن کار ساده ای می باشد تنها کافی است کمی اطلاعات در این زمینه داشته باشید.

شال و روسری شیک

بهترین شال و روسری برای فصل زمستان

در فصل سرد سال باید به دنبال شال و روسری از جنس ضخیم تر باشید که شما را در برابر سرما محافظت کند و در عین حال بسیار سنگین نباشد. با در نظر گرفتن طیف رنگی پاییز و زمستان می توانید استایل جذابی را ایجاد کنید. دقت داشته باشید که جنس نخی پاییزی یکی از بهترین گزینه های است که لازم است حداقل یکی از آن را در کمد خود داشته باشید و بسیار پرکاربرد می باشد.

بهترین شال و روسری برای فصل تابستان

همانطور که می دانید فصل بهار و تابستان پر از رنگ های شاد و پرانرژی است. که انتخاب از رنگ و طرح های گل گلی ،هاوایی و… بسیار مناسب این فصل است. بهترین شال و روسری فصل تابستان از جنس نخی می باشد که بسیار سبک خنک و لطیف می باشد. ضمن اینکه بسیار کاربردی برای روزمره می باشد.

بیشتر بخوانید
استایل مینیمال ساده و شیک کاتلیا

شال جذاب

خرید شال و روسری بر اساس موقعیت و مکان

برای داشتن خرید هوشمند لازم است بدانید که برای چه موقعیت و مراسمی قصد حاضر شدن دارید. به طور مثال برای مراسمات رسمی از جنس ساتن، ابریشم و حریر استفاده می شود. و برای استفاده روزمره و محل کار از شال نخی ساده و شال تک رنگ و طرحدار مناسب می باشد.

داشتن رنگ های کاربردی و ضروری

در ابتدا به رنگ مانتو خود دقت کنید و فکر کنید چه رنگی بیشتر با آن تناسب دارد. در صورتی که بتوانید یک رنگ شال و روسری پیدا کنید که با چندین مانتو شما به خوبی ست شود در این کار موفق بوده اید. انتخاب بهترین شال و روسری براساس پالت رنگی هر فصل یا استفاده از رنگ های خنثی مانند طوسی ، کرم، مشکی ، سفید را پیشنهاد می کنیم.

انتخاب روسری

خرید شال و روسری براساس رنگ پوست

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شال و روسری توجه به رنگ پوست فرد است. چرا که شال و روسری در کنار صورت شما قرار می گیرد و تاثیر مستقیم بر زیبایی چهره شما دارد. بهترین رنگ شال و روسری برای پوست سفید طیف رنگ های مانند قرمز، آبی یا سبز می باشد. برای پوست با رنگ گندمی از دسته رنگ های سبز، آجری روشن سرمه ای یا زرشکی هم می تواند انتخاب خوبی باشد. برای پوست تیره انتخاب از رنگ های آبی کاربنی ، زرد روشن، خاکی یا بنفش می تواند گزینه خوبی است.

انتخاب براساس فرم صورت

دانستن اینکه صورت ما چه فرمی دارد بسیار اهمیت دارد. و اطلاع داشتن از نوع فرم صورت در مورد خرید شال و روسری، خرید عینک، رنگ مو و نوع آرایش کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید
مدل های بستن شال شیک و جذاب

فروش شال و روسری

در آخر

شناختن بهترین شال و روسری و فاکتورهای مهم در انتخاب گزینه مناسب، در زمان خرید به شما بسیار کمک می کند. برای خرید آسان و بدون دغدغه می توانید از فروشگاه اینترنتی کاتلیا در دسته بندی ها و رنگ بندی های متنوع انتخاب و خرید خود را انجام دهید. خرید آنلاین امکان مقایسه و ساعت ها وقت گذاشتن برای انتخاب را فراهم آورده است. بدون آنکه وقت ارزشمند خود را در ترافیک شهری بگذارنید می توانید خرید راحتی را تجربه کنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *