مقالات

شال نخی سبُک کاتلیا

مشخصات شال نخی

داشتن شال و روسری که به استایل شما کمک کند و در زیبایی ظاهریتان تاثیرگذار باشد بسیار اهمیت دارد. یکی از فاکتور های مهم در ایجاد یک ست و استایل اصولی جنس و الیاف پارچه است. که در زمان انتخاب و خرید شال تابستانی باید این نکته را در نظر بگیرید. در این متن قصد داریم به مشخصات شال نخی بپردازیم و شما همراهان همیشگی را بیشتر با این جنس پارچه آشنا کنیم. چرا که در تابستان بانوان به دنبال جنس شال ها نازک و سبک هستند.

مشخصات شال نخی

شال نخی از الیاف پنبه ای می باشد که می توان در دسته شال ها نازک و سبک قرار داد. این گروه از شال ها به دلیل جنسی که دارد از روی سر، سر نمی خورد. و می توانید انواع شال نخی در طرح و رنگ ها بسیار زیبا را مشاهده کنید. به طور کلی شال نخی در بین بانوان طرفداران زیادی دارد. ضمن اینکه قیمت آن نسبت به سایر شال ها نیز مناسب تر است. این جنس به راحتی شسته و لکه گیری می شود. علاوه بر داشتن جنس مرغوب بسیار نرم و سبک و لطیف بوده و همچنین با کیفیت و با دوام است.

شال خاص

نکاتی درباره شال نخی

یکی از ویژگی ها این جنس پارچه کمی چروک می شود. اما در عین حال دارای بافتی نرم می باشد. از مشخصات شال نخی اینکه ترکیب آن برای استایل اسپرت بسیار جذاب می باشد.

شال نخی از نظر ظاهری بسیار ساده و بدون طرح های خاصی است. البته که طرح ها چاپی بر روی آن هک می شود. بافت این نوع شال کمی برجسته به چشم می آید.

بیشتر بخوانید
انتخاب شال و روسری شیک

جنس نخی دارای ضخامت بسیار کمی است و می تواند جریان هوا را به خوبی عبور دهد. که این ویژگی باعث می شود از عرق کردن جلوگیری شود شال نخی بهترین گزینه برای فصل تابستان که احتیاج به استایل شاد و در عین حال خنک دارید.

شال زیبا

بسیاری از افراد دارای حساسیت پوستی هستند که این نوع جنس پارچه هیچ گونه حساسیت را ایجاد نمی کند.

شال نخی همواره خیلی کمتر بوی بد و تعریق را به خود جذب می کند.

شال نخی از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

بهتر است این نوع شال با آب سرد بشوید چرا که درجه حرارت بالا به الیاف پارچه آسیب می رساند.

آبرنگی

شال ها نخی تابستانی

این گروه از شال ها با طیف رنگی روشن برای فصل تابستان پیشنهاد می شود. بهترین رنگ و پیشنهاد ما به شما عزیزان رنگ پاستلی است. چرا که این طیف رنگی قابلیت ست شدن با دامنه وسیعی از رنگ ها دارد. البته که جذب گرما توسط رنگ ها روشن بسیار کمتر از رنگ ها تیره است و دلیل اصلی انتخاب این طیف رنگ می باشد. در نهایت برای انتخاب و خرید شال و روسری باید نکاتی را رعایت کنید و مناسب با فصل پیش بروید.

کاتلیا جدید ترن کالکشن شال تابستانی نخی خود را با تنوع طرح و رنگ ها جذاب و خاص به تازگی عرضه نموده است.

با كاتليا روز هارو رنگ آميزى كنيد.

بیشتر بخوانید
ترند رنگ ها پاییزه
0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *