مقالات

استایل رسمی با شال ها کاتلیا

یکی از آیتم ها اصلی در پوشش بانوان شال و روسری است. که راهکارها و تکنیک ها متفاوتی برای ست کردن شال و روسری در استایل وجود دارد. در متن ها قبل انواع مختلف سبک و استایل لباس پوشیدن را بررسی کردیم. در حال حاضر قصد داریم در مورد استایل رسمی با شال اطلاعات و مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

استایل رسمی با شال

در استایل رسمی یا مجلسی بهتر است از شال و روسری با طیف رنگی مشکی ،قهوه ای ،طلایی ،سفید و رنگ های خنثی استفاده کنید. چرا که این رنگ ها برای نشان دادن شکوه و وقار در استایل استفاده می شوند از نشانه های استایل رسمی هستند.

استایل رسمی با شال

استایل رسمی بانوان

این سبک پوشش بیشتر برای موقعیت های گوناگونی مانند شرکت در کنفرانس، کنسرت ها، جشن ها و مهمانی ها شبانه مناسب است. در این استایل از لباس ساده و راحت در عین حال زیبا و شیک بهره بگیرید. به علاوه انتخاب لباسی ساده و متناسب با اندامتان، اینکه شال و روسری با رنگ خنثی به همراه کفش پاشنه بلند تکمیل کننده استایل شما می باشد.

استایل رسمی با شال

نکات کاربردی و مهم

یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد در استایل رسمی با شال و روسری نباید از اکسسوری های فانتزی استفاده کنید. به طور مثال جواهرات و زیوآلات متعدد و درشت هیچ تناسبی با سبک مجلسی و رسمی ندارد. بهتر است از اکسسوری های ظریف استفاده کنید ضمن اینکه باید در استفاده از اکسسوری ها حد تعادل را رعایت کنید.

دقت داشته باشید که لباس این سبک و استایل باید مطابق با سایز بدنتان باشد. یعنی اینکه نباید لباس ها خیلی تنگ یا خیلی گشاد و اورسایز بپوشید.

بیشتر بخوانید
شال و روسری مجلسی به سبک کاتلیا

در استایل رسمی میکاپ سنگین معنایی ندارد و با رسمی بودن شما متناسب نخواهد بود. بنابراین داشتن آرایش لایت و کم بسیار به جذابیت شما می افزاید.

انتخاب رنگ ها باید از رنگ ها جیغ و یا لباس های طرح دار خود داری کنید. و به جای آن از رنگ ها خنثی و ملایم که بیشتر به استایل رسمی شما کمک می کند استفاده کنید.

شال و روسری یکی از مهمترین بخش در لباس های بانوان است که نه تنها برای حجاب استفاده می شود بلکه نوعی اکسسوری است که استایل شما را خاص و زیبا می کند.

استایل رسمی با شال

در آخر

کاتلیا با تنوع طرح و رنگی که ایجاد کرده همه سلیقه با نظرات مختلف را در بر می گیرد. ضمن اینکه برای انواع سبک و استایل از استایل کژوال و استایل مونوکروم تا استایل رسمی و مجلسی تحت پوشش قرار می دهد. تا بانوان این سرزمین در زمان خرید شال و روسری دچار سردرگمی نشوند. با  تفکیک و دسته بندی که در سایت کاتلیا مشاهده می کنید راحت تر می توانید خرید خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *