مقالات

استایل ها متفاوت با بستن روسری

استفاده از روسری در استایل

امروزه شال و روسری از دسته اکسسوری ها تاثیرگذار در صنعت مد و فشن می باشند. استفاده از روسری در استایل و روش های مختلف برای بستن آن وجود دارد که هر کدام برای مکانی مناسب می باشد. به طوری که می توانید با بستن روسری به روش ها متنوع جذابیت را در استایل خود به وجود آورید و در مهمانی ها و مجالس کاملا متفاوت باشید. در زمان خرید شال و روسری با تنوعی از دنیای رنگ و طرح مواجه می شوید.

روش ها استفاده از روسری در استایل

روسری ها با رنگ ها و طرح های جذاب می تواند به عنوان اکسسوری استفاده شوند و ظاهر شما را زیباتر نماید.

بیشتر بخوانید
معنای رنگ ها شال و روسری
بستن روسری بر روی سر به صورت هدبند

می توانید روسری را مانند تل به دور سرتان ببندید. با این روش می توانید مدل مو خود را مطابق آن تغییر دهید. و اینکه گره روسری را یا پشت سرتان یا بالا سرتان ببندید که هر دو مدل به زیبایی شما کمک می کند.

استفاده از روسری در استایل

بستن روسری به دور یقه لباس

امروزه استفاده از کروات برای بانوان هم مرسوم شده است. که به همراه پیراهن ،کت انواع شومیز و… می توانید روسری را به مدل کروات ببندید. با پوشیدن شومیز ساده با استفاده از روسری طرحدار که مدل کرواتی بسته شود بسیار شیک و جذاب به چشم میایید.

بستن روسری به دور گردن

استفاده از روسری در استایل با این روش بستن بیشتر در بین بانوان جوان دیده می شود. که بیشتر از روسری ها کوچک یا بی بی اسکارف برای این مدل استفاده می شود. برای جذابیت و جلوه بیشتر می توانید این مدل را روی لباس ها باز خود پیراهن ها یقه باز استفاده کنید تا زیبایی و خاص بودن شما را بیشتر نمایان کند.

بستن روسری در بین مو

یکی از اکسسوری ها که به شدت مورد استفاده بانوان می باشد کش مو است. در اینجا می توانید از روسری به جای کش مو استفاده کنید. این کار می تواند زیبایی مو شما را بیشتر کند و استایل خاص داشته باشید. به این صورت که حتی موقع بافتن مو از روسری نیز استفاده کنید که به جذابیت شما می افزاید.

استفاده از روسری در استایل

بستن روسری به دور مچ دست

برای این کار از روسری کوتاه استفاده می شود. به طوری که استفاده از روسری با رنگ مخالف استایل می تواند بسیار به چشم بیاید برای این سبک پوشش بهتر است لباس هایتان ساده و به رنگ خنثی باشد.

بیشتر بخوانید
شال مشکی جذاب و پرطرفدار

شناختن سایز روسری

روسری کوچک سایز 60 ×60  : بیشتر به عنوان یک اکسسوری و تکمیل کننده استایل به صورت بستن دور مچ دست و تزئین کیف مورد استفاده قرار می گیرد.

بی بی اسکارف سایز 70 ×70  : در بازار معروف به روسری ها کوچک هستند که به طور معمول جنس آن از ساتن است.

مدیوم اسکارف سایز 100 × 100 : از دسته روسری ها با سایز استاندارد و محبوب در بین اکثر بانوان است.

روسری ها قواره بزرگ سایز 135 × 135  : از روسری ها محبوب بانوان باحجاب است و البته که عمر تازه تری نسبت به سایزها دیگر دارد.

استفاده از روسری در استایل

جمع بندی

با توضیحاتی که داده شد متوجه شدید روسری تنها به یک سبک آن هم بر روی سر می تواند نباشد. و با مدل ها و روش ها مختلف استفاده از روسری در استایل آشنا شدید. به طوری که امروزه روسری به عنوان یک اکسسوری در مد و سبک پوشش شناخته می شود نه فقط پوششی برای حجاب بانوان باشد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *