مقالات

ترند رنگ ها پاییزه

رنگ ها ترند شال و روسری پاییزه

شال و روسری یکی از مهم ترین قسمت ها پوشش بانوان می باشد. این صنعت بسیار تنوع گسترده و رنگ ها بیشماری دارد. که با تغییر فصل و شرایط آب و هوایی انتخاب ها نیز تغییر می کنند. برای خرید شال و روسری باید فاکتورهای در نظر داشته باشید تا بتوانید براساس آن گزینش کنید. در این متن می خواهیم به رنگ ها ترند شال و روسری پاییزه بپردازیم و با آن ها آشنا شوید.
در بین بانوان جوان استفاده از شال بسیار متدوال تر از روسری می باشد. در واقع شال و روسری پاییزه کمی ضخیم و گرم می باشد. که هم به صورت تک رنگ و هم طرح ها چهار خانه در رنگ ها کرم ،قهوه ای ،نارنجی و…. برای این فصل بسیار مناسب هستند.

شال پاییزه چهارخانه نارنجی

رنگ ها ترند شال و روسری پاییزه

در قدم اول باید مشخص کنید که طرفدار شال ها ساده و تک رنگ هستید یا سلیقه شما به سمت طرح دار می باشد. تا بتوانید از بین دو دسته رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نارنجی

این رنگ در فصل پاییز انتخاب کاملا درست و به جا برای ست کردن می باشد. می توانید این رنگ را با دیگر رنگ ها مانند کرم ،قهوه ای، آبی و… ست کنید. تا استایل زیبا با یک ترکیب رنگ خاص تجربه کنید.

بیشتر بخوانید
معرفی استایل کلاسیک
قهوه ای

این رنگ در فصل پاییز بسیار محبوب و کاربردی می باشد. به طوری که می توانید با سفید، انواع طیف ها قهوه ای، مشکی و کرم به راحتی ست نمایید.

شال پاییزه کرم قهوه ای

آبی

رنگ آبی ،رنگی است که با بسیاری از رنگ ها دیگر ست می شود. در واقع هم با رنگ ها سرد و هم با رنگ ها گرم ترکیب خوبی می باشد.

سبز

از جمله رنگ ها ترند شال و روسری پاییزه رنگ سبز که بسیار زیبا و منحصر به فرد است. این رنگ در واقع حس اعتماد به نفس را در شما تقویت می کند. به این ترتیب می توانید بارانی خود را همراه با شال و روسری سبز همراه کنید. به این صورت که رنگ سبز زیتونی یا سبز تیره از دسته رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد.

شال پاییزه چهارخانه کرم سبز

صورتی

انتخاب رنگ صورتی به رنگ دیگر لباس ها بستگی دارد. به طوری که اگر در استایل شما رنگ ها خنثی و پاستلی وجود دارد از صورتی پر رنگ استفاده کنید. اگر دیگر لباس ها شما رنگ شاد و شارپ دارد بهتر است از رنگ صورتی کم رنگ و ملایم بهره ببرید. به علاوه که ترکیب رنگ مشکی با هر دو رنگ صورتی کم رنگ و پر رنگ ترکیب زیبایی می شود.

جنس شال و روسری پاییزه

زمانی که اوایل پاییز است و هوا هنوز سرد و گرم می شود باید از لباس ها استفاده کنید که نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک هستند. شال و روسری ها این فصل نیز باید جنسی ما بین تابستان و زمستان داشته باشد. تا بتوانید از آن ها استفاده کنید البته که تنوع و گستردگی مدل ها و طرح ها بیشمار است.

بیشتر بخوانید
بی بی اسکارف کاتلیا

رنگ ها ترند شال و روسری پاییزه

خرید آسان

برای خرید شال و روسری بانوان به دنبال فروشگاه معتبر و قابل اعتماد هستند. البته که ترجیح می دهند فروشگاهی را انتخاب کنند که تنوع بالایی داشته باشد. تا بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند و آنچه که نیاز دارند و متناسب با سلیقه شان است را خریداری کنند. کاتلیا از تولید کنندگان شال و روسری که دارای کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب است. به صورت آنلاین و از طریق سایت به راحتی بدون مراجعه حضوری می توانید خرید خود و دوستانتان را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *