مقالات

انتخاب شال و روسری خاص

شال و روسری از ضروری ترین اکسسوری مورد نیاز بانوان در سنین مختلف می باشد. بانوان با سلیقه و خوش پوش به دنبال تهیه شال و روسری خاص و شیک هستند. در خرید شال و روسری با توجه به سلیقه شخصی که دارید و هزینه که برای آن در نظر گرفته اید انتخاب خود را انجام دهید.

ویژگی ها شال و روسری خاص

همانطور که در بالا بیان شد امروزه بسیاری از خانم ها خوش سلیقه به دنبال خرید شال و روسری خاص هستند تا استایل متفاوتی را برای خود رقم بزنند. این دسته از شال و روسری از تنوع رنگی بسیار بالایی برخورداراند. در زمان خرید لازم است تا به رنگ مانتو یا کیف خود دقت داشته باشید. افرادی که پوست روشن دارند باید رنگ ها پرانرژی را در الویت خرید شال و روسری قرار دهند. از گروه رنگ ها پرانرژی می توان به رنگ نارنجی ،زرشکی و قهوه ای اشاره کرد. لازم به ذکر است که پوست های رنگ تیره بهتر است از شال و روسری ها رنگ روشن را در الویت خرید خود قرار دهند.

در زمان خرید شال و روسری خاص به نوع دوخت لبه ها آن ها توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید شال و روسری با کیفیت تهیه کنید. همچنین از مهمترین موضوعات در خصوص خرید این کالا جنس آن می باشد. انواع جنس شال و روسری از نخی ،حریر ،پنبه ای ،ابریشمی و… می باشد.

شال و روسری خاص

سایز یا قواره شال و روسری

یکی از مهمترین ویژگی ها مربوط به شال و روسری اندازه و قواره آن می باشد. البته که در چند سال اخیر شال و روسری ها قواره بزرگ مد شده است. دقت نمایید که قواره استاندارد برای روسری حدود 90 سانتی متر است و ابعاد استاندارد برای شال حدود 70*180 سانتی متر می باشد. شما با توجه به سلیقه و علاقه ای که دارید می توانید قواره شال و روسری خاص خود را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید
شناختن جنس روسری

شال و روسری خاص

قیمت شال و روسری

شال و روسری نخی و پنبه ای دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند. شما می توانید چندین مدل متفاوت از شال ها نخی را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که شال و روسری خاص از جنس حریر و ابریشم که وزن سبک و لطیفی دارند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

بیبی اسکارف قرمز

برای هدیه

یکی از بهترین کادو ها برای دوستان و نزدیکان که دردسرهای خریدن دیگر وسایل را ندارد. خرید شال و روسری خاص و شیک که متناسب با رنگ پوست فرد باشد. بسیار به زیبایی و چشم نوازتر شدن چهره کمک می کند. خرید شال و روسری به عنوان کادو هم مطمعن و هم از جهت اقتصادی به صرفه تر است.

جمع بندی

تنوع طرح و رنگ در صنعت شال و روسری بسیار گسترده و زیاد است برای اینکه تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار دهد. می توانید برای خرید شال و روسری خاص و لاکچری  به سایت کاتلیا مراجعه نمایید. و از بین طرح ها و مدل ها با به توجه سلیقه شخصی که دارید انتخاب کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *