مقالات

بی بی اسکارف کاتلیا

بی بی اسکارف

امروزه بسیاری از بانوان خوش استایل و جذاب به دنبال خرید شال و روسری خاص و شیک هستند. که از میان بی بی اسکارف طرفداران زیادی پیدا کرده است. بی بی اسکارف به روسری های کوچک گفته می شود که ظاهری زیبا به افراد می بخشد. این روسری به شکلی طراحی شده است که با هر استایل و پوششی قابلیت ست شدن دارد. استفاده از این مدل می تواند ظاهری زیبا ،متفاوت و جذاب به افراد ببخشد.

ویژگی ها بی بی اسکارف

کاربرد و موارد استفاده از بی بی اسکارف بسیار گسترده است و بانوان ایرانی می توانند با در نظر گرفتن کاربرد مربوط به این مدل روسری اقدام به خرید آن نمایند. از جمله کاربردها داشتن حجاب بی دردسر و راحت، داشتن اکسسوری شیک، مچ بند ،هدبند است. رنگ بندی این مدل از محصولات بسیار بالا بوده و شما می توانید با توجه به رنگ لباسی که می خواهید بپوشید بی بی اسکارف مناسب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید
نکات مهم خرید شال زمستانی

بی بی اسکارف بر اساس جنس و طرحی که دارند دسته بندی می شوند. از جنس ها حریر ،نخی ، ابریشمی گرفته که با توجه به فصلی که می خواهید از آن استفاده کنید می توانید انتخاب نمایید.

به علاوه اینکه اگر شما به دنبال خرید کادو تولد مناسبی برای دوستان خود هستید. می توانید خرید این مدل روسری را در الویت خود قرار دهید. چرا که قیمت مربوط به این محصول مناسب می باشد و از کاربرد گسترده ای نیز برخوردار است.

کاتلیا

نکات مهم در زمان خرید بی بی اسکارف

  • به خاصیت کشسانی اسکارف دقت داشته باشید.
  • ابعاد و اندازه این مدل روسری را مقایسه کنید و مناسب ترین سایز را برای خرید انتخاب نمایید.
  • جنس این مدل از روسری را مد نظر قرار دهید و اسکارف نخی را در الویت خود قرار دهید.
  • دقت کنید که محصول مورد نظر لبه دوزی با کیفیتی داشته باشد.
  • بی بی اسکارف باید ظاهر شیک و جذاب داشته باشد.

بیبی اسکارف نارنجی

ست کردن بی بی اسکارف

در واقع ست کردن این مدل روسری بسیار آسان است. زیرا این نوع پوشش سر با هر استایلی از استایل کژوال و استایل مینیمال و… گرفته تطبیق دارد. طرفداران این مدل باید به این نکته توجه کنند که حتی برای افرادی که قد کوتاهی دارند گزینه مناسبی به حساب می آید. در خصوص رنگ روسری باید دقت کنید که رنگ روسری را برخلاف رنگ پوست صورت انتخاب کنید. در صورتی که لباس اصلی طرح های شلوغ دارد استفاده از بی بی اسکارف ساده و بدون طرح بهترین انتخاب به حساب می آید. از این مدل روسری بیشتر برای دورهمی ها و مهمانی ها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید
انتخاب شال زمستانی

یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین استایل‌ها با بی بی اسکارف ترکیب این اکسسوری‌ها با مانتوهای کتی و یا انواع کت و شلوار یا کت و دامن زنانه است. ترکیب یقه‌ی و شکل آستین های کت با این روسری ها استایل جذاب و شیکی را خلق می‌کند. در زمستان کت‌های چرمی و در تابستان کت‌های نخی می‌توانند گزینه های بسیار جذابی برای ست کردن با این مدل روسری باشند.

بی بی  اسکارف را هم می‌توانید خیلی ساده جلوی گلویتان گره بزنید و هم می‌توانید آن را دور گردنتان بپیچید. در استایل تابستانه ترکیب انواع عینک‌های آفتابی رنگارنگ با بی بی اسکارف هم می‌تواند بسیار جذاب باشد و جلوه‌ای دوست‌داشتنی به شما بدهد.

نارنجی

برتری ها استفاده از بی بی اسکارف

  1. از مهم ترین مزایای این روسری عدم جلوگیری از نمایش طرح های لباس و یقه است. از این محصول برای مواردی که نمایش تمام نقاط لباس از اهمیت بالایی برخوردار است کاربرد زیادی دارد.
  2. این مدل از روسری نسبت به روسری ها سایز عادی با راحتی بیشتری بر روی سر نگه داشته می شود. کنترل آن بر روی سر آسان تر است.
  3. روسری بی بی اسکارف چند منظوره است. می توان علاوه بر پوشش سر به عنوان دستمال گردن ،هد ،دستمال کیف و.. استفاده کرد.

بیبی فوق العاده

جمع بندی

بی بی اسکارف یکی از جدیدترین و زیباترین پوشش های سر در دنیا محسوب می شود. روسری بی بی اسکارف برای افرادی که پوشش طرح دار همراه با یقه های شلوغ دارند انتخاب مناسبی می باشد. این مدل از روسری ها دارای جنس نخ ، ابریشم ،ساتن و… است که هریک از آن ها برای موقعیت خاص گزینه مناسبی است.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *